Політика повернення

Повернення грошових коштів здійснюється не пізніше 7(семи) днів з моменту отримання товару, що підлягає поверненню. Розрахунок зі споживачем в разі підвищення ціни на товар здійснюється виходячи з вартості товару на момент його купівлі.

Повернення товару належної якості.

Відповідно до ст. 9 Закону Украіни «Про захист прав споживачів», обмін товару належної якості проводиться протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі, якщо дотримані такі умови:

  • товар не був у вжитку і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • товарний вигляд збережений – тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інші частини товару в незмінному вигляді, товар повністю вкомплектований, запакований;
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, товарний чек), збережені всі ярлики і заводське маркування.

Не підлягають обміну (поверненню) товари, перелік яких наведено у Постанові КМУ № 172 від «19» березня 1994 року.

Повернення товару протягом встановленого терміну гарантії.

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця), протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошових коштів.

Повернення товару неналежної якості від юридичної особи або фізичної особи-підприємця здійснюється на умовах, вказаних у відповідному договорі поставки товару.

 

Ми працюємо: з понеділка до п'ятниці з 9-00 до 18-00